Nogometni klub Zadarnova jučer je službeno predstavio svoj novi grb i u skladu s tim najavio nove projekte za budućnost kluba. U središtu grba je jedan od simbola grada Zadra, anđeo s vrha katedrale sv. Stošije, a osim samog naziva kluba, tu su i dvije zvijezde, po kojima je i nastao drugi dio imena kluba (Nova – lat. zvijezda izrazita sjaja). Dakako, uz dominaciju tradicionalnih zadarskih plavo-bijelih tonova. Rezultat je to višemjesečnog rada stručnog tima oformljenog unutar kluba, s ciljem da se i u ovom segmentu NK Zadarnova podigne na višu razinu te izgradi prepoznatljiv brend, kako u Zadru, tako i izvan granica naše županije.

– Ovo je prvi projekt novog marketinškog tima, kojega smo formirali u klubu i mogu reći da sam zaista zadovoljan. U prvu godinu ušli smo s jednim klasičnim grbom, koji je također imao svoju priču, ali smo ubrzo shvatili da nam treba nešto novo i drugačije, što bi na najbolji mogući način prezentiralo naš klub. Mislim da je ova kombinacija zadarske tradicije sa modernim stilom pun pogodak i nadam se da će se svidjeti svim našim prijateljima i simpatizerima. To je grb s kojim idemo u nove izazove i nove pobjede – kazao je Antonio Perica, voditelj škole nogometa NK Zadarnova.

Ovako velika promjena, jasno, nije se dogodila preko noći.

– Kada bih ljudima rekao koliko smo vremena proveli pred računalom, testirajući sve moguće kombinacije i analizirajući sve do i najmanjeg detalja, možda bi netko rekao da nismo baš normalni. Ali to je jednostavno način na koji radimo u ovom klubu. Maksimalnu pozornost posvećujemo detaljima, kako u nogometnom, tako i u svakom drugom segmentu rada. Ovim putem se moram posebno zahvaliti Antoniju Pejiću, koji je svojim idejama i grafičkim umijećem odigrao vjerojatno i ključnu ulogu u ovoj priči.

Osim škole nogometa i natjecateljskog programa, pred NK Zadarnovom su i neki novi projekti.

– Kada smo formirali marketinški tim, zacrtali smo šest značajnih projekata do kraja sezone i za svakoga napravili detaljan plan i program. Mislim da su prva dva, a to su promotivna kampanja vezana za upise u školu nogometa te promjena vizualnog identiteta kluba uspješno odrađeni. Još jedan veliki projekt je u završnoj fazi i nadam se da ćemo ga predstaviti javnosti kroz mjesec dana, a onda idemo dalje. Čeka nas još mnogo posla, a vjerujem da imamo kvalitetan tim ljudi koji će realizirati sve ono što smo planirali – zaključio je Perica.

September 25, 2020